❤ پـیـونـدی از نـوع مـحـبـت ❤

❤ پـیـونـدی از نـوع مـحـبـت ❤
وبلاگ دو تا جوون عاشق ... آره عاشق همیم ولی یه جور عشق خاص ... خیلیم همیدیگه رو دوس داریم
درباره وبلاگ

S_به وبلاگ من و عزیز ترین عزیز دنیا... داداشی عزیز تر از جونم خوش اومدی . . . P_آره راس میگه ولی عزیزترین عزیز دنیا خودشه بچه ها ........ S_باز این پویا لوس شد... بگذریم ... من ساحل هستم متولد فروردین 1372 بوشهر P_و منم پویا هستم متولد بهمن 1373 مازندران ..... S_همین دیگه..........P_چیچیو همین دیگه!!! بزار داریم حرف میزنیم ها ... S_پویا میزنمتا!!!............ p_هه باشه ...
نويسندگان
امکانات وب

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 179
بازدید کل : 10917
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 97
تعداد آنلاین : 1



بزن ♫ بعدی عزیز من ►◄







مهربانیت آنقدر زیباست که، سنجاقکی بدون ترس روی کف دستت، آب خواهد خورد !

افسانه ها را رها کن! دوری و دوستی کدامند؟ فاصله هایند که دوستی را می بلعند...

 من اگر نباشم دیگری حتما جایم را پر می کند! به همین سادگی...


شب، تاریکی، سیگار، قهوه، به مسخره مان گرفته اند این صحنه عاشقانه نمی شود.


 اگر می خندم تنها به اجبار عکاس است! وگرنه، بی تو من کجا؟ و خنده کجا...؟

تنها نشسته ام اما تنها نیستم! یادت امان تنهایی نمی دهد...

من عاشقانه دوستش داشتم و او به حساب خودش عاقلانه تردم کرد....!! منطق او

 از حماقت من هم احمقانه تر بود...!!

بغض هایم را نگه می دارم!!! بعضی وقتها سبک نشوم، سنگین ترم...

باران که می بارد... دلم برایت تنگ تر می شود... راه می افتم... بدون چتر...

 من بغض می کنم... آسمان گریه...

آبی باش مثل آسمان تا عمری به هوای تو، سر به هوا باشم...

دل... این واژه ی بی نقطه، گاهی به وسعت یک دریا، برایت دلتنگی می کند...

دلتنگی هرگز بهانه ی خوبی برای تکرار یک اشتباه نیست...

نمی دانم دوست داشتن چیست! اما گاهی احساس می کنم که به حضور و وجود تو،

 سخت محتاجم و برای بودن تو، احساس دلتنگی می کنم.

تنها خداست که می داند *بهترین* در زندگانیت چگونه معنا می شود آن بهترین را برایت

 آرزو می کنم

 بی بهانه تو را مرور می کنم تا خاموشیم نشان فراموشیم نباشد...

دل کندن اگر حادثه ای آسان بود، فرهاد به جای کوه دل را می کند!

دلگیر نشو از آدمها! نیش زدن طبیعتشان است! سالهاست که به هوای بارانی

 می گویند:خراب!

برقص، گویا هرگز کسی تو را نمی بیند، عاشق شو، گویا هرگز کسی دلت را نشکسته

 است، و زندگی کن، گویا بهشت اینجاست...

آسمان به دریا گفت: این بالا خیلی خوبه، همه جا رو میشه دید. دریا گفت: این پایین از

 اون بالا بهتره چون فقط تو رو میشه دید. *تقدیم به آسمان قلبم*

هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده قدرت من نیست! مسئله، خستگی

 اعتمادهای شکسته است...

حوا که بغض کند؛ حتی خدا هم اگر سیب بیاورد! چیزی بجز آغوش آدم آرامش نمی کند

گمم نکن، قول می دهم گوشه ی حافظه ات آرام بنشینم! فقط بگذار بمانم...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, ] [ 20:41 ] [ سـا حـل ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

قالب بلاگفا حافظ پارس خودرو